שדות חיטה לנצח

ניר משה שייך למועצה אזורית מרחבים. מרחבי צפון הנגב הנזרעים בסתיו הופכים לירוקים בחורף. גבעות ירוקות משתרעות לכל עבר ולרגע נדמה שאנחנו בכלל גרים באנגליה. ברוב השנים החיטה נקצרת לחציר עבור בעלי החיים אך בעבר (לפני ההתחממות) בשנים ברוכות גשם אפשר היה לקצור את החיטה לגרעינים. בשנה אחת כזו חלקה ב' הניבה 7 טון חיטה אותה ארזנו בשקים ושיווקנו כחיטה מקומית ללא ריסוסים לקואופרטיבים האורגניים ברחבי הארץ.

פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.